Inaktuell .skumtomte33 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 2 50.0%
  • Inget stöd

Votes: 2 50.0%

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .

.skumtomte33

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Ditt discordnamn: .skumtomte33

Ange ditt födelsedatum 20 April 2012

Varför ska just du bli staff? för att jag har varit staff innan under ''swedish.gripen'' och jag vet hur man gör och kan bete mig proffsigt och på ett trevligt sätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? pitningar

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tycker att folk använder sina bilar för att pitta alltså de använder sin bil som ett vapen vilket göt så att de får högre chans att vinna senariot men sen kan vi speca mycket specielt på tex polisen för de pittar mest skulle jag säga så om vi tar reports om spelarna reportar så kan vi få pittarna på ban.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är väldigt viktigt för mig att agera professionellt för att spelarna ska känna sig trygga och att det är i rätt händer och att UNIVE är en välkomnande server för de som inte gör regelbrott.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? går snart på jul lov men jag kommer göra så här specca efter typ 15:30 då jag har skola & läxor innan det och på helger kommer jag innprincipt kunna specca hela dan.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 olika dc konton men 1095 timmar på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja - https://unive.se/threads/swedish-gripen-ans%C3%B6kan-till-staff.256180/

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event och jobb

-rep Brukade komma in med sin kompis drtime1 på marja lisa, där de lallade på en ny nivå. De ville inte bete sig och låtsades vara nya bolag på servern. Borde helt enkelt inte bli staff igen, då han var röd spelare förr.

-rep lallare som inte tar något seriöst och bröt konstant mot serverns regler, borde ej bli staff då han inte är mogen nog!

Tillbaka