Nekad skullz | Medlem ansökning (kanelbullen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skullz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199094294439/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? benny_brun#0419

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karktär heter Jonas Idol. Han är 27 år gammal och jobbar inom att bygga upp nya hus bland annat. han har länge drömt om att bli mekonom och lära sig mer om bilar bland annat. Han är från USA och under hans uppväxt så flyttade hans familj till Sverige för en ny start på livet. Han har 2 syskon 2 killar. dem heter Olof och Gustaf. Jonas har nu bott i sverige i 15 år. Och hoppas på att få börja jobba på mekonomen.
Han har även inte så mycket vänner just nu men ser fram imot att träffa föera vänner i framtiden. Hans föräldrar heter även Margareta Idol och Hasse Idol. deras släkt är mest från Sverige

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en aktiv medlem som kommer hålla en hög rp nivå på servern. Jag kommer även försöka göra så många scenarion som möjligt för att få en bättre rp upplevelse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket scenarion, Hög rp nivå. laglig rp samt kriminell rp om jag känner för att donera för de. Men just nu så fokuserar jag på laglig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för bådas vinst allstå att du inte ska tänka på att vinna vinna vinna utom att låta din motparter ha en chans med att vinna.

Hur hittade du Unive? Vetat om servern länge tror de var via tiktok. Eller nåt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka