Nekad skugganjr | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skugganjr

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johnny Lind

Vad är ditt discord namn? Johnny.

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johnny och är en riktig man som inte är kriminell. Han försöker söka jobb till polisen och vill inte bråka något med folk. Han är en bra person med gott hjärta. Han är 25 år gammal alltså född 1999. Han är intresserad av bilar och fordon. Han har bra tålamod och kommer inte bli arg lätt. Det är en man som är ny inflyttad till staden och kommer också att försöka skaffa mer vänner. Han kommer inte vara något kriminell och kommer vara snälla mot folk. Johnny har alltid velat jobba för polismyndigheten för att han har liksom alltid tyckt att de var coola och att han skulle kunna bli det. Johnny gillar att möta nya personer och att försöka bli vänner med dem. Han kommer börja med vilket jobb som en finns ledigt just för hans kunskaper och till slut försöka ta sig upp till polismyndigheten. Sen ska han försöka köpa bilar och

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en som verkligen gillar att rpa så jag skulle göra mitt bästa i rp och skulle inte förstöra. Jag är en bra rpare som har 3 isch år av erfarenhet. Jag kommer rpa bra och se till så att alla kan ha kul. Jag kommer rpa bra och se till så att det faktiskt blir rp och inte nå trams frp-

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Typ att jag inte tar nån racer bil på 300km/h på ett rån så snuten inte ens kan ta mig

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. T.ex RDM att du bara går runt och skjuter en person helt utan anledning och sen typ ba kör ifrån. VDM att du använder din bil som ett slags vapen typ och bara kör över alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
endast en ansökan per 24h.

Du får ansöka igen om 17.05 Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka