Nekad Skskfiguri28 | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skskfiguri28

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? heltcrazy

Vem var det som bannade dig? Jag vart klacksko bannad för över 5 månader sedan så är inte helt säker på just vem det var men gissar på något högt uppsatt påtal om klackso bannen @philip320.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-10 164252.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att bryta mot serverns riktlinjer som inte stödjer montage eller liknande över huvud taget men ändå väljer jag att bryta mot detta och då får jag stå för mitt eget kasst men nu efter 5 månaders övertänkande så har jag lärt mig att montage inte är något jag kommer fortsätta med och ångrar grovt mitt val att lägga ut ett fjantigt montage. Det jag vill få sagt är att jag djupt har tänkt efter och kommer inte göra om detta och montagen kommer inte visas på youtube eller liknande någon gång igen då montagen har jag raderat sedan långt tillbaka efter jag släppte Fivem. Men nu vill jag komma tillbaka och spela o träffa gamla polare igen och ha roligt och rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tyckte att rp hade blivit riktigt tråkigt och då istället för att bara ta en paus så väljer jag att bryta mot reglerna så jag laddade upp ett montage på youtube, Efter 1 dag så tänkte jag gå in på unive o säga hejdå till några polare men då såg jag att jag var bannad och efter det tänkte jag inte så mycket på det men den senaste månaden så saknar jag att rpa och vill gärna ha en andra chans och kommer absolut inte göra om detta oavsett ifall jag tycker det blir tråkigt att rpa eller inte så kommer jag inte bryta emot reglerna igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban då det var jag som tog mitt kasst och bröt mot reglerna så staffsen hade all rätt till att banna mig för detta jag gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har spelat på servern sedan 2023 så har några bans under perioden jag spelat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mer mogen och bara tagit en paus istället då det egentligen var helt onödigt att lägga ut montage från första början och borde bara släppt det som det var men som man brukar säga gjort är gjort och inget jag kan ändra på. Men allt jag hoppas är att få en andra chans och visa mig bättre än förut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig extremt mycket av min ban då jag haft en väldigt lång tid o tänka över mina beslut och det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka