Nekad Skskfiguri28 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skskfiguri28

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? heltcrazy

Vem var det som bannade dig? @philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-10 164252.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 320 valde att banna mig då jag hade lagt upp ett montage och hade snackat skit om servern. Detta är 100% förståeligt och ifall jag skulle vara 320, hade jag också bannat personen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta hände för 4 månader sen. Jag hade inte varit inne på servern på ett tag. Ett par dagar senare gick jag in på FiveM och skulle gå in på Unive, men när jag tryckte på "Anslut" så stod det att jag var bannad. Såg att jag inte heller var med Unive dcn några mer men av någon andledning är jag unbannad från den nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en rätt ban av 320. Jag gjorde ett stort misstag när jag la upp montaget och snackade skit om servern. Jag förstår att det var dumt av mig och jag förstår nu att det påverkade serverns rykte. Jag ta fullt ansvar för det jag gjorde och vet att det var dumt, men även fel. Det har gått nu 4 månader och jag har tänkt riktigt noga på min ban. Jag gjorde fel. Jag ber bara om en sista chans. En sista chans att bevisa att jag har ändrats och att jag inte är en problemspelare. Jag kommer aldrig göra om det, jag vet inte vad jag tänkte när jag la upp montaget. Jag vill bevisa att jag har mognats. Att jag är här för att ha roligt. Jag vet inte varför jag snacka skit om Unive, även om det var det enda som jag spelade.

Enn sista chans är det jag ber om, om du unbannar mig kan jag bevisa att jag ångrar mig och bryr mig om servern. Folk frågar mig alltid, varför har du tagit bort dina montage och jag svarar alltid med: Det är utav respekt till servern och till philip320. Unive var den första och sista servern som jag har kört och jag all min respekt går till den. Det var dumt det jag sa men inuti kommer jag alltid ha respekt om unive och det är den servern som man känner sig som hemma. Jag vet att du har nolltolerans mot det jag gjorde, det var inte acceptabelt. Jag vet att du inte vill ha personer som mig på servern och det jag gjorde är inte förlåtbart. Men jag är ärlig med dig nu, jag ångrar det så mycket. Under mina 4 månader som jag varit bannad har jag suttit och tänkt om det jag gjorde och hur respektlöst det var mot dig. Men jag har förändrats och verkligen ångrar mig. Det jag ber om är en sista chans där jag kan bevisa att jag ångrat mig och aldrig kommer göra liknande igen. Jag skriver detta för att visa att jag verkligen vill komma tillbaka. Får jag unban så skulle det betyda så mycket för mig. Även om jag förnedrade dig och din server philip så har jag så mycket respekt till dig och det var inte mening att de skulle bli så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja. Jag har varit bannad ett antal gånger, men efter varje ban så har jag lärt mig och inte gjort samma fel igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag hade kunnat göra mycket annorlunda. Om jag hade varit mer ansvarsfull från början och verkligen tänkt igenom vad jag gjorde, skulle jag aldrig ha lagt upp det där montaget och snackat skit om servern. Jag borde ha förstått hur mycket Unive faktiskt betyder för mig och tänkt efter vad mina handlingar skulle få för konsekvenser. I stället för att försöka vara cool och agera oansvarigt, skulle jag ha fokuserat på att vara en bra medlem. Mitt misstag har påverkat Unive då jag trycker ned servern på ett avskyvärt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket under de här månaderna som jag varit bannad. Jag har insett hur mycket jag saknar att vara en del av Unive och hur dumt det var av mig att riskera allt för ett dumt montage och att "imponera" andra personer. Nu ser jag på mitt rpande på ett helt annat sätt. Jag kommer att fokusera på att ha kul och vara en positiv del av comunityt, istället för att försöka imponera på andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka