Nekad skruvmejsel | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

skruvmejsel

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josh

Vad är ditt discord namn? Josh099

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oscar Olsson och är född 1999-07-13. Han har 5 syskon 1 syster och 4 bröder och hans pappa heter peter och hans mamma Maria. Han hade en väldigt jobbig barndom då hans pappa dog i en skjutning i Linköping när Oscar bara var 12 år gammal. När hans pappa dog så försökte Oscar ta självmord genom att hoppa av en bro men misslyckades. Efter det las Oscar in på syke i 4.5 år och det första han gjorde när han kom ut var att träffa sin familj speciellt sin mormor och morfar och hans syskon. Hans mormor och morfar var väldigt viktiga för Oscar för han var hans mormor och morfar hans mamma och pappa han älskade dom över allt annat. Samma gällde hans syskon det var dom viktigaste personerna i hela världen medans hans mamma hatade Oscar och Oscar hatade henne. Hans mamma Maria var en alkoholist som bara slösa pengar på alkohol och skit i allt annat. Så när Oscar väl flyttade hem så märkte han att familjen hade pengar problem det var då Oscar fick steppa upp 2år senare efter han blivit friskförklarad började han tjäna pengar genom att bli en polis. Han började jobba som polis när han var 18 och innan han flytta från sin hemstad så var han Polisdirektör i Linköping där han nu avsluta sin tjänst för att flytta till Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till riktigt roligt och bra rp. Jag kommer även bidra till bra och seriösa sociala scenarion. Jag har mycket erfarenhet och har kört fivem riktigt länge och kan alla regler ni har.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte bara för att man själv ska vinna och ha roligt utan bjuder på sig själv genom att låta motparten låta ha roligt och kunna vinna scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming är t.ex. om du pratar med någon ooc och du tar med dig det hen sagt till ig. Sunförnuft är att du inte ska göra för orealistiska saker utan tänka hade jag gjrot detta eller hade detta kunnat hända i verkligheten. Power gaming är t.ex. när du krockar en bil och inte rpar på skadorna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja Jag har 530 timmar på fivem var av 400 av dom är att jag rpat. Så har väldigt mycket erfarenhet när det väll kommer till rpet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Inte tagit sin intervju i tid. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka