Accepterad Skrt | Ban överklagan (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kony

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Användarnamn: Skrt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198285422157/edit/info/info

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kony

Vad är din discord tagg? Skrt#5215

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Cop baiting

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stegrade på en cross framför polis och körde kanske lite för fort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sa till polisen att en annan kille körde i fel fil, sen så åkte polis iväg men jag tänkte inte på vart dem åkte. Sen några sekunder senare åkte jag också iväg och det var inte meningen att göra det framför polisen. För jag tänkte inte på vart dem åkte och så var det tydligen samma håll som polisen. Och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och ångrar det nu i efter hand. Men jag gjorde det inte med mening för att jag visste ju inte att polisen hade åkt dit och tänkte inte på det när jag åkte iväg. Det var inte meningen att provocera polisen, om jag hade vetat att polisen åkte dit hade jag inte kört så fort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sunt förnuft, jag har lärt mig att inte ta för hastiga beslut. Och inte göra saker utan anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra ordentligt även om jag hade vetat att polisen inte var där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara uppmärksam i trafiken och att ha koll på hastigheten.

Har du läst våra regler? Ja

Din banöverklagan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till BanÖverklagan Arkiv

Tillbaka