Accepterad Skrrrt | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skrrrt

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Skrrrt

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Svensson / 1987

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tuff. Omtänksam. Skämtsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Anders är en man som växte upp på en gård i Dalarna och han har sen ung ålder tyckt om att meka åka runt i olika fordon. I 15 års ålder började han jobba på gården och hjälpa till med allt och när ett fordon på gården gick sönder fixade han upp dem. I framtiden vill han vara chef på sin egen bilverkstad och få en son som han ska lära meka så dem kan ha en familje firma som ska gå i arv till alla söner i hans familj framtida familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roligt RP bra scenarion och en bra RP nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att scenariot ska kunna vara roligt för alla och att alla ska vara nöjda med scenariot när det är avslutat så det blir roligt rp för alla inom scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag och min vän åkte runt i hans bil och han krokade in i en stolpe o vi fick upp på skärmen att det var en hård krock och ja glömde att RP på det då fick jag en 6 timmars ban o jag lärde mig att oavsett hur stor skada det är så ska man rpa på det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, COPBAIT, POWERGAMING, METAGAMING, NLR.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kan komma på för tillfället

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka