Inaktuell skrev fel födelse datum och dc

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bamse Vargen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Vargen#2711

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Hilbert Hasselnöt föddes 1990 i Sverige, Gränna. Han har 2 äldre bröder som heter Hans och Hasse. Hilbert växte upp i ett väldigt fattigt hem Hilberts föräldrar hade svårt att få jobb och de klarade sig oftast på väldigt lite mat. Han hade en kompis i skolan vid namn Dragan Stojkowitch som hjälpte han genom livet och lät han till och med stanna hemma hos han vissa nätter. Hilbert har alltid velat bli doktor eller polis, Han har alltid varit snäll hela sitt liv. Hilberts största intresse är bilar och båtar han gillar att åka runt på kvällarna ibland och han brukar umgås med sina när vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer följa serverns regler och ta rpn seriöst jag kommer inte lalla runt. Jag kommer bidra till roliga, sociala scenarion. Jag kommer också bidra till noga rp och bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man vill att den andra sidan av scenariot till exempel polisens om man var krim också ska ha kul och inte bara bryr sig om pengar.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

Tillbaka