Nekad skreiz | Ban överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skreiz

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/skreizz/

Ditt Hex-ID: steam:1100001179d396d

Vad är din discord tagg? skreiz#4188

Vem var det som bannade dig? det var Naounee som banna mig

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan förså varför jag blev bannad men jag det fanns en anledning bakom detta scenario och det har skett ett missförstånd. om du läser texten nedan kan du få ett hum om scenariot och bilda dig en uppfattning om detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar hade precis köpt nya bilar tillsammans och vi ville testa toppfaten på dom. Så vi alla körde runder i sandy för att avstå att någon fara skulle kunna ske till andra medborgare men även för att polisen inte skulle vara i närheten. Vi bestämde oss då för att köra race till sandy garaget och vi alla maxade och började tävla ditt. Jag låg först och dom andra var bakom mig( kan även påpeka att vi hade en prisspott på 1 mille till den som vann). Jag körde allt vad jag hade och spelet kunde inte laddas in så jag körde i full fart utan att veta om att det var en byggnad där och jag hade även ingen aning om att det var ett gupp där. Jag körde då allt vad jag hade både för att vinna pengarna och för att jag ville visa att jag var bäst på att köra. Jag gasade då allt vad jag hade och då råkade jag köra på ett gupp i full fart då jag inte kunde see något eftersom att spelet inte hade laddat in. Jag flög då väldigt långt och landade oskad. Jag tyckte att det var dålig att jag inte blev skadad men jag Rp:ade på det ändån och bra men enligt supports så skulle jag har varit död. Det vissade sig då vara att en support hade sett mig flyga med bilen och att när jag landade så var jag inte död men jag Rp:ade att jag var väldigt skadad och inte kunde gå alls. Jag Rp:ade som att jag var riktig skadad och kunde inte gå men det verkar vara för lite då jag skulle varit "död" enligt support. Jag hade ringt ambulanern även men fick inga svar alls så jag fick ringa min kompis för att sticka till sjukhuset. När jag väll hade legat på sjukhuset och blvit friskt blev jag bannad. Jag anser att detta är en felaktig ban då jag inte kunde se någonting alls och då jag inte heller hade någon aning om att jag skulle hoppa och flyga iväg. Jag kan förså bannan men ändån inte då jag inte kunde se någonting alls.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser detta som en felaktig ban då jag inte har kunnat se något under min färd med bilen. Jag hade ingen aning om att det fanns ett hopp där. Jag anser detta som en felaktig ban men jag kan förså att han som bannad mig tyckte att det var dålig suntfurnut av mig men jag kunde inte se någonting alls och hoppas att han kan förså min situation.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Efter mina tidigare bans har jag tagit lärdom och lärt mig av mina misstag och de har inte upprepats igen. Jag gör allt för att ha så bra RP nvå som möjligt och att följa reglerna men ibland kan det bli missförstånd. Efter alla mina tidigare bans har jag blivit godkänd och jag hade blivit glad om det hade hänt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade verkligen kunnat göra något annorlund som att inte tävla alls för att det är en låg Rp och andra skulle kunat bli skadade. Jag skulle även inte ha kört så snabbt och speciellt inte när spelet inte kunnat ladda in. Jag ber verkligen om ursäkt för detta men ni måste kunna förstå att det inte var meningen att hoppa utan det var på grund av rimliga anlednigar och jag det hade inte alls förekommit alls för att jag vill ha en sådan hög Rp ssom möjligt då jag verkligen vill bidra med så mycket jag kan för att få alla andra spelare en roligare upplevelse av Unive (rp).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig efter min ban och jag ska tänka genom att man ska Rp:a död om man har krashat i en sådan situation.
Jag vill som sakt bidra till en sådan hög RP som möjligt för att alla andra ska få en sådan bra upplevese av Unive och RP generellt. jag kommer även inte att köra när spelet inte har laggat helt utan i fortsättning ta och relogga. jag var lite för ivvrig då vi hade en prispott men der kommer inte att förekomma igen för att jag vill ha en sådan Hög Rp och utveckliga mig mer.

Har du läst våra regler? Ja

Skickar exakt samma ban överklagan inom 5 timmar vänta nu tills imorgon och skriv då en ny!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka