Accepterad skrapz | Medlem ansökning [koppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skrapz

Test Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Altin Saliji

Vad är ditt discord namn? guldad111

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zino Nina

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Aggresiv, bestämd, Smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En kille från uk som flyttat till Sverige för att börja om på nytt, vill integrera sig i det nya samhället, lära känna nytt folk bygga ett kontaktnät och göra en ljus karriär för sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med bra RP, content för andra, gör det roligare för andra att spela,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte är egoistisk och alltid försöker komma ur ett scenario vinnandes, måste kunna rpa till fördel för min motståndare ifall det är dem korten man har fått!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP att man inte är rädd för sitt liv och RDM att man dödar nån random utan någon anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har över 1000 timmar på rp på mina konton, allmänt social som kommer bidra till en bra stämmning på server.

Hej @skarpz
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

En kille från Brixton i UK som flyttat till Sverige för att börja om på nytt anledningen till att han flyttade från UK var för att han hade det väldigt svårt enda sen barndom han bodde med sin ensamtstånde mamma så han växte upp utan en pappa vilket gjorde att han fick ta pappa rollen i tidig ålder och stå upp för sig själv vilket har gett han den tuffa attityden han har idag samt gett han den synen på livet som han har, han har flyttat till sverige för att vill integrera sig i det nya samhället, lära känna nytt folk bygga ett kontaktnät och göra en ljus karriär för sig. Och göra något bra av sitt liv och inte forsätta bo i UK där allt bara varit mörkt o tufft!

Hej @skarpz
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
En kille från Brixton i UK som flyttat till Sverige för att börja om på nytt anledningen till att han flyttade från UK var för att han hade det väldigt svårt enda sen barndom han bodde med sin ensamtstånde mamma så han växte upp utan en pappa vilket gjorde att han fick ta pappa rollen i tidig ålder och stå upp för sig själv vilket har gett han den tuffa attityden han har idag samt gett han den synen på livet som han har, han har flyttat till sverige för att vill integrera sig i det nya samhället, lära känna nytt folk bygga ett kontaktnät och göra en ljus karriär för sig. Och göra något bra av sitt liv och inte forsätta bo i UK där allt bara varit mörkt o tufft!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka