Nekad skrapz | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skrapz

Test Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093906799/

Ditt Hex-ID: steam:11000014391fd6f

Vad är din discord tagg? guldad111

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: ban.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen som helst aning, tycker detta är skit skumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kom in i ett scenario där jag och en kille kom in i en disput, han rånade mig på min bil, jagade efter honom fångade honom och det slutade med att jag sköt han till döds

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig eftersom jag fått ban för att jag inte har krimroll när jag ändå har det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Bästa e du Emilia, dra ut på det mer tills min ban går över

Shit vilken bra support ni har, respekt till er!! bannar en och sen kan man inte ens svara ticketen för man har för stort ego!! nice Emilia king e du. Du kan inte erkänna du gjorde en felaktig ban eller? @Emilia

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka