Nekad Skramlar | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skramlar

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/awefsdfreferfwefwe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Markus Richtnér

Vad är ditt discord namn? Skramlar#9634

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2006

Berätta om din karaktär. Jag föddes på karolinska sjukhuset av min mamma som jobbade som läkare medans min pappa som jobbade som programmerar. Jag har bott i en villa det mesta av mitt liv men flyttade hemifrån vid 18 års åldern. Jag hade också en storebror som mobbade mig och vi bråkade hela tiden. Jag blev ofta ledsen eftersom han slog mig men min mamma hjälpte alltid mig att må bättre. Jag har alltid tyckt om att köra bil och spela, sedan så har jag alltid gillat att laga mat.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra stämning och kommer försöka jobba för att hjälpa folket med det de behöver.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på den här servern eftersom den får mig att bli glad. Sedan tycker jag att servern är väldigt bra och rolig eftersom de är bra roleplay.

Hur hittade du Multistaden? Jag letade efter svenska rp servers och så körde mina vänner här vilket gjorde att jag testade den och nu är jag beroende av servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att hjälpa folk och bli bättre på att prata med okända personer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server än den här servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka