Nekad Skramlar | Whitelist ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skramlar

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/awefsdfreferfwefwe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Markus Richtnér

Vad är ditt discord namn? Skramlar#9634

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2006

Berätta om din karaktär. Jag föddes på karolinska sjukhuset av min mamma. Min mamma jobbade som läkare medans min pappa jobbade som programmerar. Jag har också en storebror som jag tycker om men kan vara väldigt jobbig när han håller på att störa mig. Just nu jobbar jag med Postnord AB och försöker att få en anställning till Mekonomen eftersom jag ser alltid folk klaga om Mekonomen på Twitter och vill hjälpa dem. Jag har också två barn utan en mamma vilket är lite svårt att hantera men jag löser det ganska bra, men det skulle vara bra om man fick barnbidrag. Mina intressen är att köra bil och laga mat. Jag är väldigt bra på att köra och behöver nästan aldrig hjälp. Jag följer alla lagar och kommer aldrig försent. Min favoriträtt att laga är köttbullar och potatismos. Jag kan bli sur om det är någon som håller på men annars är jag väldigt lugn och ställer inte för många frågor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistade eftersom jag vill hjälpa andra företag och människor därför att jag ser människor på Twitter klaga på flera företag för att de jobbar för lite och tar för lång tid att hjälpa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistade eftersom jag gillar rp och tar det seriöst. Sedan vill jag hjälpa andra människor som inte får sin hjälp eftersom jag har t.ex. vart i en situation då jag har behövt att vänta i mer än 30 minuter för att en mekonom ska komma.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden när jag bläddrade genom svenska rp servers och såg att den hade många aktiva människor. Jag hade också vänner som pratade om hur rolig Multistaden var.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att få servern till en bra och seriös rp server. Därefter vill jag också hjälpa så många som möjligt så alla kan den bästa upplevelsen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade mycket på Highlife men slutade när jag hittade Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka