Accepterad skosnaret | Medlem ansökning (hyz0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skosnaret

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? yosqef

Vad är ditt discord namn? y33f#3992

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi muhamed och är uppväxt i norra stockholmm som har var väldigt fattig och tufft med sin mamma. Abdi behövde pengar för att studiera sig i skolan. Han ville bli en advokat men det funkade inte så rätt åt honom utom att han kunde inte. När abdi var 13 år gammal i skolan hans vänner pressade honom och ville att han skulle göra dåliga saker. Abdi ville göra det och lyssnade till sina vänner. Han hade ADHD vid den tiden och kunde inte kontrella sina känslor. Hans intressen var ju att han gillade bilar och han skulle köpa en när han var stor. Abdi kommer från somalia och är uppväxt i sverige med sin mamma och pappa. Abdi tyckte ganska mycket om bilar men tanke på det att hans vänner gillade honom och ville att han skulle göra droger men abdi gick med på det och är nu en kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra ganska mycket till serverns rp utom att jag är ganska aktriv så jag kan spelaö på servern varje dag när jag vill. Jag bidrar ganska mycket för då vill jag också kanske donera till servern att jag vill bli kriminell eller likande. Jag vill gå me här för att förbättra min sociala rpn helt enkelt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Asså det innebär ganska mycket att i en scenario ska mana alltid ha kul att man kommer förlorar någon gång i en scenario. Alla ska ha en kul i ett scenario. Alla vinner inte utom att man förlorar en gång. För båda ska ha det roligt och inte bara en ska alltid vinna utom att båda ska vinna och sånt.

Hur hittade du Unive? igenom twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka