Nekad skosnaret | Medlem ansökning [Ghosty.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skosnaret

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Yosef 16 år gammal

Vad är ditt discord namn? skosnaret#5727

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Jimmie Åkesson. Jimmie åkesson är en man som vill bli polis i framtiden. han är bara 24 år gammal. han är jätte ung. När han var 13 år gammal så var han jätte bra i skolan han hade bra betyg samt bra vänner att umgås med. Jimmie Åkesson vill bli rik samt polis därför pluggar han till högskolan just nu och han älskar att lösa böcker. Jimmie Åkesson har en mamma och en pappa. Hans pappa heter Jim åkesson och mamman heter Lisa Åkesson. Lisa Åkesson var jätte sjuk en dag blev jimmie jätte ledsen att han kunde inte klara av sig längre och han var jätte ledsen. Till slut när han flyttade till Unive och han började jobba glömma om sjukan blev Lisa Åkesson friskt och bra igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra jätte mycket till unive som sagt jag streamar också ltie på twitch så jag kan få servern att bli aktiv och sånt. Jag vill bli medlem här för att jag ser bra medlemar, bra staff team samt bra folk här att prata med. Jag vill bidra mitt rpande bra här och jag vill spela här på unive för jag älskar denna servern. Jag kollar unive mycket på twitch och youtube så de säger jag borde komma och bli medlem

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte vinna hela tiden i en scenario. Man kan inte alltid komma undan under ett bankrån eller osv. alla ska ha roligt enligt mitt åsikt att rpa här och ha det bra

Hur hittade du Unive? Igenom twitch och youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka