Accepterad skosnaret | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skosnaret

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/y33f1313/

Ditt Hex-ID: 11000011cba4478

Vad är din discord tagg? y33f#3992

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode

Bild på banmeddelande: felaktig ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för rpar inte på skadoran + pittar. Men jag är en polis så jag kan pitta??? men isåfall. Denna staffen bannade mig för powergaming vilket att jag körde och var polis och skulle göra trafikstopp och skulle bad de hoppa ut från bilen för de körde vårdlöshet i trafiken då riktade jag tazer att de skulle hoppa ut, så lyssnade de inte då börja vi åka in till E4an. Då kom en annan bil och körde och pittade rakt in i de och då plöstigt den bilen som jag körde efter så dsynca jag och körde på bilen och då blev jag bannad för det. Men den bilen rpade inte på skadorna och körde iväg när den blev pittat av en annan bil. Plus jag rpade på skadorna och gjorde /sme medvetlös men blev jag ändå bannad för powergaming. Jag tycker denna bannen är väldigt felaktig och jag tycker jag vill joina servern igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag dsynca in i bilen, men innan det så kom en bil körde rakt på den bilen och plöstligt körde den bilen bara och rpade inte å skadorna, sen kom jag i 120 km och dsynca in i bilen som jag skulle jaga efter men då blev jag bannad. Jag tycker detta är felaktig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban utom att powergaming innebär man kör in en bil och rpar inte på skadorna och försätter köra. Utom att detta var felaktig och jag rpade på skadorna och gjorde /sme medvetlös och sen körde efter 5 sekunder. Men det ycker inte staffen att jag rpade på skadorna för han kunde inte höra mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle inte köra för fort eller kört inne i de eftersom då kan de räknas som powergaming. Jag vill bli unbannad för då vill jag förbättra sociala rp och det är ändå typ helg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag faktiskt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka