Accepterad skosnöret | Medlem ansökning [A.G]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yosef6666

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef 14 år gammal

Vad är ditt discord namn? skosnaret#9572

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jimmie Åkesson och han är 27 år gammal. Jimmie är en grabb som hatade i skolan ochj ville bli rik i framtiden. Han var jätte strakt och hade bra i skolan samt hade han dåligt eftersom han hade inga vänner. Han körde med ingen där ute på rasten. Han är från sverige och helt svensk. Han blev lite ledsen eftersom hans mormor dog i Sverige i stockholm. Jimmies känslor är ganska bra, att han är smart, inga sjukdomar eller fel på honom. Han gillar att spela fotboll med sina vänner men han har ingna. Han går på ett fotbollslag som heter J-södra. Han gillar mycket där men han har ingen att köra med. Han är mycket bra på fotboll i skolan om folk skulle låta han spela. Han är bara hemma och älskar att kolla på filmer. Han är helt enkelt bra på simma och vill bli polis i framtiden här på Unive. Han flyttade in till ett stad som heter Unive och han tycker där är mycket bra och han känner sig trygg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra mycket till serverns RPande eftersom jag vill höja mina kunskaper och erafrenehter samt på RPande. jag vill ha en hög nivå av rpa här och jag tycker du borde ta in mig för jag är bra här och bryter mot inte grundregler. jag har läst mycket regler på servern och jag tycker jag är redo att bli medlem här på unive för jag känner mig trygg och vet igenom grundregler hur man ska göra och osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I en scenario ska man inte vinna hela tiden. Helt enkelt att man förlorar en gång. Detta e roleplay och i en roleplay server vinner man aldrig samma sak med i verklighen. Man ska ha det jätte kul när man rpar här på unive och inte bli arg för man blev RDMad som man trodde så man ska inte vinna hela tiden att en gång du förlorar och sånt.

Hur hittade du Unive? Igenom twitch och youtube

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka