Accepterad SkorpX^ | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkorpX^

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? SkorpX^

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 1986

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mario Lopez Sanchez och är kusin till Luna Sanchez och Valentina Sanchez. Mario är ifrån chile och kom till sverige för bara 5 år sedan. Mario har arbetat som bilmekaniker, bilförsäljare samt advokat under sitt liv och har bilar som sitt absolut största intresse. Rökning, droger, snus är ingenting för Mario men kan hända att han tar något glas whiskey då och då. Hittills så gillar Mario sverige men nu flyttar mario till en ny stad för att komma närmre sina kusiner och det ska bli väldigt spännande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mario kommer förhoppningsvis kunna bidra med kunnande angående bilar, reparationer och hjälpa till i rättssystemet om det skulle behövas. Sedan kommer jag försöka vara med på så många bilträffar eller anordna bilträffar då bilar är bland mina största intressen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Skulle tro att det betyder att det ska vara så roligt som möjligt för alla parter och inte bara för min egen vinnings skull.

Hur hittade du Unive? Via en vän som spelar på servern just nu.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka