Skorpetilda | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skorpann

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Matilda

Vad heter du på discord? Skorpan#8709

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån: 10:00-04:00 Tis: 10:00-04:00 Ons: 10:00-04:00 Tors: 10:00-04:00 Fre: 10:00-06:00 Lör: 11:00-06:00 Sön: 11:00-04:30

Berätta om dig själv Jag heter Matilda och jag är en snäll och driven tjej på 17 år. Jag älskar att ta nya utmaningar och lära mig om nya grejer hela tiden. Går samt bageri/konditori linje på gymnasiet och drömmer att en dag öppna ett eget bageri för att kunna sälja bröd och bullar till folk. Mina intressen är främst att baka och laga mat men har stora intressen i att spela spel också. Just nu är jag sjukskriven på grund av depression från skolan vilket gör det lättare för mig att sitta på dagarna och nätterna och rpa konstant och lära känna så mycket folk som möjligt på nätet. Jag försöker alltid sprida glädje för man vet aldrig vad folk går igenom vilket gör att jag vill hjälpa folk så mycket jag kan. Jag är sällan arg på folk men när det väl behövs så kan jag sätta ner foten och ta beslut utifrån vad det angår. Jag är en person som alltid vill kunna göra sitt bästa på allt och därför läser jag ofta på om de saker jag vill och ska göra. Vilket gör att jag får mycket erfarenheter inom många ämnen. Jag har tre katter samt två dvärghamstrar och bor med mina föräldrar och en bror i Göteborg. Mitt intresse för rp upptäcktes när jag fick servern rekommenderat av en kompis i början av Mars och jag har inte slutat spela på den sen dess. Fastnade för allt inom rp. Har extremt förtroende för just denna server och dess gemenskap, känner mig alltid välkommen och folk är alltid otroligt snälla, därför vill jag alltid hjälpa till så mycket jag kan och göra servern till något bättre hela tiden.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle gå all in för att utveckla servern så mycket som jag kan på alla möjliga sätt och bidra med så mycket hjälp och glädje i staff teamet som möjligt. Jag är otroligt noggrann när det gäller grejer jag är intresserad av och väldigt driven när det gäller att hjälpa folk och att hjälpa att bygga upp servern på ett bra sätt. Jag tror att jag kan bidra med otroligt mycket på grund av just hur driven jag är. Jag skulle sitta så mycket som möjligt i support och hjälpa folk in game konstant med till exempel reports och kommer specca väldigt mycket både på spelare och populära områden. Jag skulle alltid bemöta folk med professionellt beteende och så seriöst jag kan. Jag har lärt mig att hantera situationer på ett opartiskt sätt vilket jag känner kommer kunna bidra till mycket. Jag kommer klippa allting så det inte blir konsekvenser i supportärenden och för att kunna göra ärendena så smidiga som möjligt. Jag hade lagt ner tid på att få folk att uppskatta det staff teamet gör för servern och alla spelare för att det ska ha så kul som möjligt med sin rp. Jag vill att alla ska känna att de kan komma och prata med staff teamet om de har minsta lilla fråga gällande servern, rpn, scenarion och så vidare. Jag sitter ofta vid datorn och känner att unive behöver aktiva staffs och vill kunna bidra till det

Hur länge har du spelat på Unive? Sen i början av Mars.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Framförallt för att hjälpa communityt samt resten av staff teamet. Kunna medverka i olika saker och hjälpa till i ärenden och kunna hjälpa o utveckla servern till en bättre plats. Jag vill kunna hjälpa unive på alla sätt som går, vill kunna bidra med så mycket positiva vibbar som möjligt för alla. Unives gemenskap är en del av varför jag vill bli support, folk är sjukt snälla och välkomnar alla. Jag vill kunna träffa mer folk och hjälpa dom och skaffa fler vänner inom communityt. Jag tror på denna servern till 100% och vill kunna hjälpa att utveckla den så mycket som möjligt. Jag vill hjälpa unive med hög rp och bra staff team.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer sprida glädje och kommer hjälpa så många jag kan. Jag vill få bort folk som förstör för alla som spelar på servern genom lall och dålig rp och hålla den till så bra nivå som möjligt. Jag kommer vara otroligt aktiv då jag ägnar all min fritid åt unive och har väldigt mycket intresse inom just staff arbete och att kunna hjälpa folk. Jag tycker om att få saker gjorda och är otroligt driven. Jag vill kunna bidra med roligare rp för alla och mig själv. Jag känner att jag vill kunna bidra med något positivt tillbaka till en så bra och positiv server. Jag vill kunna underlätta arbete för alla och att alla ska känna sig trygga på servern. Är otroligt snabblärd och lyssnar på vad folk har att säga. Jag kommer alltid låta båda sidor prata i support ärenden och alltid hjälpa så mycket jag kan samt lyssna noggrant på alla som har något att säga.

Har du några tidigare erfarenheter? Varit servervakt ett tag samt lärt mig att aldrig vara partisk genom min su utredar position i polisen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban
/kick
/bring
/noclip
/sqlbanoffline
/sqlunban
/spec
/dv
/skin
/freeze
/unfreeze
/sqlbanhistory
/revive
/tpm
/toggleid
/togglename
/svban
/slay
/additem
/ooc
/goto
/setjob

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har extremt lätt att lära mig saker samt anpassa mig. Försöker alltid läsa på så mycket jag kan. Har även varit sjukvårdare samt polis och då har jag läst på väldigt mycket om yrkena för att kunna få så mycket erfarenhet som möjligt och kunna sköta yrkena så bra som möjligt. Så skulle säga att jag har väldigt lätt att anpassa mig utifrån systemet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server än unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag tror inte det :)

+rep Skulle passat skit bra som support, sköter Su utredningar i polisen bra. Och sköter/skötte arbetet som Polis och sjukvårdare jätte bra! Samt läste på mycket om dom.

Senast ändrad:
+rep En av de trevligaste människorna jag mött på Unive och har varit en riktigt bra och påläst polis tidigare. Tror att hon skulle göra jobbet på en riktigt bra nivå och sköta det extremt professionellt.

+rep Skulle passat skit bra som support, sköter Su utredningar i polisen bra. Och sköter/skötte arbetet som Polis och sjukvårdare jätte bra! Samt läste på mycket om dom.
Tack Pepo<333 betyder mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka