Nekad Skorpan1122 | Medlem ansökning[Bodgein]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skorpan1122

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198992002481/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Skorpan#5208

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Lasse Falk och är 24 år gammal och har precis gått ut polishögskolan, Han växte upp med en stor rik familj så att han har en god uppfostran, Just nu bor han i en hyresrätt och flyttade precis från studentlägenheten som han hade när han gick igenom polisskolan i Stockholm. Lasse är en väldigt omtänksam person som bara vill alla gott och vill att alla ska må bra och trivas. Lasse har ett stort intresse av bilar samt att hänga med vänner då dom oftast e med varandra med deras bilar. Han valde att bli polis av just den anledningen att han vill att alla ska må bra i samhället..

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem på unive för att jag är en väldigt seriös RP spelare och det kan ni lita på för att jag har vart staff på 2 servers och även grundare på 1, Samt att jag streamar och då vill man vara seriös. Ni ska plocka ut just mig med för att jag vill att alla ska ha roligt RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är för att det finns så många RP spelaren inne vilket gör att man alltid kan RP och ha kul oavsett tid, Samt att jag kollat in mycket streams osv och tycker att unive har väldigt snygga scripts.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på en stream och kollade in serven på fivem och såg antalet spelaren och blev intresserad så att jag kollade mycket av den streamen och valde nu att också vilja spela där

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att utvecklas och bli bra samt att få alla att ha kul, Mitt största mål med att rollspela är även att komma in i en 18+ server när man kommit in i den åldern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att bli polis och att kanske få en rätt så hög rank samt att få folk att känna igen mig och att folk tycker att man är bra på att få andra att ha roligt när dom RP:ar. Och att kanske till och med få en support roll..

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu är jag inte det utan söker en bra o stabil fivem server och valde nu då ansöka till unive..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka