Nekad skoovby12 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skoovby12

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199536767098/

Ditt Hex-ID: 11000015df7807a

Vad är din discord tagg? _sabuun_

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag inser nu att staff var tvungna att agera för att upprätthålla reglerna. Jag använde modifieringar som jag trodde var okej, men som tydligt störde detta spelupplevelsen för andra samt att jag bröt mot serverns regler. Jag förstår att det var fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Enligt min åsikt var jag i en spännande strid eller vad man ska kalla det i paintball arenan och då använde jag några effekter för att få en fördel. Jag var inte riktigt medveten om konsekvenserna men ångrar detta väldigt mycket och förstår varför denna åtgärder togs. Sedan att jag även bad om ped för att kunna springa runt med gorilla gångstil för att det var coolt. Jag förstår att det var fel av mig och ska ej ske igen samt ber om ursäkt för mitt beteende.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt jag som gjorde fel. Jag accepterar fullständigt att det var mitt ansvar att förstå serverns regler, och nu ser jag tydligt att jag bröt mot de. Det var ingen felaktig ban, utan helt och hållet mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för små saker typ som rdm osv men två eller tre gånger tror jag kommer ej riktigt ihåg men som sagt har jag alltid fått en chans men lyckats bryta mot ny regel men har bestämt mig för att spela seriöst och följa serverns regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha läst igenom serverns regler noggrant och pratat med andra spelare för att försäkra mig om att jag handlade korrekt. Istället lät jag mig dra med de och glömde bort att reglerna finns för att skydda alla spelare och kunna hålla uppe en bra server utan att de ska förstöras.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolout. Jag har förstått hur viktigt det är att följa reglerna och hur de bidrar till en bättre upplevelse för alla. Jag vill verkligen inte vara den som förstör spelet för andra, och jag är angelägen om att visa att jag kan uppföra mig rätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag är medveten om att ni kan neka min överklagan, men jag hoppas innerligt att ni ger mig en chans. Jag lovar att jag tagit detta på största allvar och att jag kommer att vara mycket mer noggrann med mina handlingar i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka