Accepterad skoovby12 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skoovby12

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199536767098/

Ditt Hex-ID: 11000015df7807a

Vad är din discord tagg? _moderatbandy_

Vem var det som bannade dig? Pagge tror jag

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom att jag åka runt och rpade som polis som icke-medlem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i staden och jagade folk med en polisbil och sedan så bad en kille mig komma support och då lämnade jag dc vet inte riktigt varför men ångrar det väldigt mycket för har inte spelat unive på ett tag nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ej en felaktig ban då jag begick ett regelbrott och bröt mot serverns regler, staffsen hade rätt till att banna mig eftersom jag körde runt som icke-medlem i en polisbil, hade uppskattats väldigt mycket om jag fick en chans då Unive RP är min go to server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång innan för c-logg sen kanske tre andra som var ogiltiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta rpn lite seriösare och kanske inte köra runt i en polisbil och istället rpa mig fram, t.ex göra en medlemskaps ansökan för att senare rpa mig till att bli polis och nå höga mål.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort, som sagt finns det ingen annan server än unive jag gillar så har haft ritktigt tråkigt på sistonde men ej gjort en banöverklagan för varken haft tid eller ork.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka