Nekad skoovby12 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skoovby12

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199536767098/

Ditt Hex-ID: 11000015df7807a

Vad är din discord tagg? mondag12

Vem var det som bannade dig? Anticheatet

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anticheatet bannade mig eftersom att jag hade x64, meningne var inte att jag skulle fuska ville bara se om de detecta, har aldrig fuskat innan och hade aldrig tänkt att göra det heller, jag hade tänkt att söka medlem och börja köra på unive men nu hände detta och jag ångrar detta väldigt mycket hoppas jag kan få en chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag han inte ens gå in innan ja vart bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannat tidigare för småsaker asså vanliga bans sen så har jag fått felaktiga bans också

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att lägga in x64, det var väldigt dumt gjort av mig och jag kan lova att det inte kommer hända igen ville bara testa det förstår att ni tror att ja kommer fuska senare men då kommer jag ju bli detectad igen ändå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag värkligen skulle precis börja köra på unive och sedan så blir jag bannad för jag gjorde ett stort misstag som jag ångrar väldigt mycket, jag lovar att detta aldrig kommer hända igen och jag ber bara om en ända chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka