Accepterad skoovby12 | Ansökan till Servervakt [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skoovby12

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad heter du på discord? skoovby12

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Ja min dag börjar med att ja vaknar sedan äter jag frukost och sedan åker jag och jobbar från klockan 11 till klockan 14 men det är slut mitt jobb om tre dagar. Sedan när jag kommer hem sätter ja mig vid datorn och går in på unive och sitter där tills jag ska gå och sova

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 6 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att gå runt och rpa som vanligt men denna person håller koll på vad folk gör det kan vara att du hänger vid piren med dina vänner sedan så springer det runt en icke-medlem åp piren och försöker slåss eller bara lallar runt. Du kan skriva i chatten t.ex. "sluta lalla" men fortsätter denna person lalla så får du helt enkelt kicka de eller skicka de på en svban. Servervakter är som ens staff bara att de typ rpar sig fram till problemen liksom att de rpar helt vanligt sedan så tar de hand om de probleben som händer vid en när du rpar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på denna server för att ge folk varningar som håller på och lallar eller bara förstör för den sociala rp att de springer runt och slåss t.ex. Sedan så vill jag hjälpa servern att ha så social och rolig rp som möjligt med roliga och skrattglada scenarion. De jag menar med detta är att be folk bete sig under scenarion men också hela tiden så man får scenariot bra och så realistiskt som möjligt genom att be de sluta skriva i ooc chatten. Jag personligen tycker att rpn förstörs lite när man har en ooc chatt som man kan skriva i för jag vill att när man rpar så ska du leva dig in i din karaktär du ska inte tänka att du sitter bakom end dator och sådant. Men den viktigaste punkten varför jag vill bli servervakt är för att se till att rp nivån är bra och inga lallare ivägen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som servervakt så kan du använda commandon som t.ex. /revive och detta kan du använda i t.ex. skottscenarion då vi säger att du har dött men du vill inte förlora dina vapen så istället så revivar du dig själv och sedan skriver /die för att få längre tid på dig att blöda ut. Sedan så kan du också kicka folk ifall de skulle skjutit ner dig och så vill du t.ex inte förlora dina grejer eller så e du bara sur för du dog så då väljer du att kicka denna person genom commandot /kick och personens id detta är en väldigt stor abuse/korruption. Men korrupionen kan vara att din vän kanske ramlade ner från ert gängtak och den personen ber om rev och du revvar denna personen istället för att ni rpar på scenariot som nydligen hade hänt detta är korruption och är 100% förbjudet. Om rp nivån ska va på hög nivå så ska ni inte revva er under scenarion eller hjälpa era vänner via /revive utan rpa på det som precis hade hänt.

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka