Accepterad Skoogh | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skoogh

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? skoogh

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Karlsson han är född 1999-04-01, Han har tidigare i livet studerat el i gymnasiet och tagit studenten. Innan han gick ur hade han redan jobb pågrund av sin praktik då han hade gjort bra ifrån sig. Hans famij har alltid varit bra och föräldrarna har alltid kunnat hjälpa till. Det som är lite tråkigt med Erik är att han har väldigt lätt att falla för grupp tryck då han inte vill visa sig som en fegis för dom han känner. Pågrund av de så händer de väldigt ofta dumma grejer på helger, han har kommit kontakt med folk på fester som han lärt känna. Han har varit med när de snott telefoner och andra värdigheter av folk, samt smitit från polisen vid andra tillfällen. Han känner inte att de här är livet han vill leva så han gör allt han kan för att försöka komma ifrån de, men de är inte så lätt... Eftersom att han gillar personerna han är med, men inte de dom gör. Hans intressen har alltid varit bilar, de intresset har han fått från sin farfar som alltid har haft projekt som han skruvat med lite då och då. Hans farfar har haft många olika gammla sportbilar. Han och hans farfar har alltid haft super nära kontakt och sen han dog så har tyvärr Erik kommit igång med de dumma saker han gör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp, bra attityd och roliga scenarion. Kommer också bidra med scenarion där andra vinner så de inte är bara jag som tycker de är roligt att spela. För att få en bra rp på servern så måste man alltid vara beredd att man kan vinna och förlora för att så många som möjligt ska ha de bra på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst menas med att du väljer de du gör/säger för att motparten ska kunna vinna scenarion. Så som jag skrev tidigare att man ska vara beredd att förlora scenarion för att höja rp hos andra på servern.

Hur hittade du Unive? Vänner som rekomenderat servern till mig.

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka