Nekad sKon1s | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sKon1s

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197978774912/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: andre9315

Vad är din discord tagg? skon1s#7543

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft, Combatloggning - Jag vet vad dessa betyder, men varför är detta anledningen?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Möjligtvis att det ser ut som att jag slutade på fel sätt, men min "hjärna" buggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i fängelse i 130 minuter, blev släppt och försökte gå ut. "Hjärnan buggade" och det blev mörkt... nästa gång jag öppnade ögonen låg det en ban på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ur spelkaraktärssynpunkt ett klart fel men det var inget jag kunde hjälpa. Hade inte "hjärnan" buggat ur så hade jag kunna avsluta min tid i fängelset på ett snyggt sätt, ta farväl, ringa en kompis som kanske hade hämtat mig...

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En kompis hämtade mig i en omärkt polisbil, vilket jag inte visste om. Satte mig i passagerarsätet och blev sedan avstängd 4 dygn. Efter detta har jag verkligen skärpt till mig och ifrågasatt karaktärerna runt om när jag ser nåt konstigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Den ban som är anledningen till varför jag skriver detta, har jag inte kunnat kringå på något sätt. Den första med polisbilen, där hade jag kunnat ifrågasätta mer eller kanske rent av ta min egna bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA absolut. Jag kommer sköta mig själv hädanefter och inte falla för grupptryck som gör att jag hamnar i fängelse. Jag lovar att sköta mig, jag saknar det jättemycket.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka