Nekad Skogsturkeen | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skogsturkeen

Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
6
Ditt discord namn: Skogsturkeen

Ditt Hex-ID: 11000011cbbd949

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? HypeM

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag har fearrpat fast jag laggade sönder och ja gser bara någon hoppa ut på mig och då kör jag direkt eftersom jag har chansen och har en snabb bil

Hur är beslutet felaktigt? Jag laggar sönder mans er tydligt i klippet tror jag, sedan hoppar den här killen ut på mig och då har han vapen i handen, han har inte ens hunnit rikta och då gasar jag för jag fatta ingenting av vad som hände utan märkte i efterhand, från min sida såg det bara ut som att han hoppa ut eftersom han inte riktade direkt utan bara hade vapnet i handen så gasade jag, sedan försökte jag bromsa och hoppa ut men jag var död och gasade in i en vägg, så ja gsåg aldirg vapnet först för han riktade inte första sekunden och då gasade jag bara för jag såg han hoppa ut. Man ser kalrt och tydligt i klippet att jag gasar samtidigt som han börjar rikta så vi gör det samtidigt jag lovar er att jag inte ens såg ett vapen när han hoppa ut eftersom han riktade inte direkt utan för mig så laggade det även jävligt mycket då ja inte har bra dator, sedan så frös skärmen när jag blev skjuten eftersom ja gfår lag spikes och fps drops när någon skjuter, jag fick inte förklara mig ordentligt men ifall vi tar detta muntligt och du låterm ig förklara mitt perspektiv tror jagvi kan komma överens jag brukar aldrig fearrpa annars detta var ett stort missförstånd

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1221472630268231710/1336457981943873657/Moments-clip-from-Feb-04-2025.mp4?ex=67a3e0fd&is=67a28f7d&hm=c606e9e057b166aefe9c06c8e789e08f47737e4eef1a39596173082cc3e9e2f8&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka