Inaktuell Skogsturkeen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skogsturkeen

Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Ditt discordnamn: Skogsturkeen

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag är kompetent mogen samt har aldrig varit det och tycker jag borde få chansen att få testa att vara det eftersom jag har erfarenheter av staff arbete på grund av att jag spelat fivem rätt så länge nu så jag kan alla commands och hur man ska agera i support ärende och så vidare. Jag borde bli staff eftersom jag är bra på o bemöta nya spelare och inte är ute efter att banna folk utan hjälpa nya icke medlemmar och folk som gör fel, så de lär sig. Så jag kommer alltid lära folk vad de gjort för fel, och sedan banna i efterhand, jag kommer inte vara korrupt bara för vänners skull och jag kommer vara rättvis och opartisk i alla lägen. Jag kan även hantera stress bra och inte utföra saker slarvigt på grund av stress, utan jag tar de på min takt och gör de effektivt

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det brister i krim rpn främst på den sociala rpn därför vill jag vara krim ansv och sätta stopp för det, jag tycker att sättet man hanterar icke medlemmar är även fel istället för att lära de så bannar man bara de direkt och det är ett dåligt sätt unive framställs som. Vi borde istället lära de nya spelare för de är helt nya och vet ingneting då ska vi staffs vara där för att introducera de till hur rp fungerar och inte bara banna de direkt. Jag tycker krim rp är kaos just nu det är samma sak hela tiden, hoppa ut ur bilen skjuta antingen hamna i sjukan och sedan tillbaka till skottandet. Det finns ingen variation vilket gör det väldigt tråkigt och uttjatat.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi konfronterar detta med hårda återgärder. sen försöker vi ta hjälp av varandra och specca ordentligt och dra folks krim roller som inte kan bete sig och inte bidrar med någon bra rp alls. Jag tycker att nu har krim ansv börjat ta hårdare återgärder, absolut det är bra att ta hårda återgärder för man måste markera för spelarna ordentligt att kan man inte bete sig skickas man. Jag tycker att vi måste skapa en variation på krim rpn, just nu är det bara samma skit och det måste förändras. Vi måste komma med förslag som kriminella kan göra som baseras på social rp, för just nu är det bara att man "spin the block". Jag tycker inte att det hjälper att bara dra folks krim roller för i så fall hade det inte vart exakt samma rp nu som de va för några månader sen, det är fortfarande att man bara kör runt i bilar och skjuter, jag tycker inte det håller därför bör man komma med nya ideer vilket vi krim ansv kan göra ifall vi sammarbetar och kommer med nya förslag som eventuellt kan lösa problemen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är inte dryg mot en spelare oavsett vem det än är och ifall den har begått ett regelbrott, man bemöter alltid folk trevligt och hjälper de med det de behöver. Man ska aldrig banna någon bara för man vill det utan du ska ha en bra grund till det. Man ska aldrig lalla och vara korrupt för sina vänners skull eller ta ärenden som man själv är inblandad i. Du ska ge en bra bild till spelaren att du är fullt ut seriös och inte skämtar eller tar din roll på skämt. Man ska inte va stressad för att man inte kan något utan man tar de lugnt och ber om hjälp från andra staffs. Man ska alltid ha underlag för det man gör dvs om jag bannar en spelare ska jag ha bevis, rapporterar sin aktivitet och så vidare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer sluta rpa då jag vill bli helper, kommer priotera plugget och sedan när jag inte har plugg kommer jag vara aktiv jätte mycket och det kommer ni själva märka, så aktiviteten är det minsta problemet.

Hur länge har du spelat på Unive? 3,5 år men har dock aldrig varit helper

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har det eftersom jag varit Medlemskaps ansvarig men jag har dock aldrig varit helper men jag kan det flesta och det ska inte vara ett problem, men ifall det finns något som jag inte kan så kommer jag lära mig det fort.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill helst jobba med rpn men inte som att ja kommer tacka nej till något annat men helst det.

Senast ändrad:
+rep kompetent och driven

+rep stabil grabb som jag vet skulle göra ett bra jobb som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka