Inaktuell Skogsturkeen | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skogsturkeen

Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ditt discordnamn: SkogsTurkeN

Ange ditt födelsedatum 4 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Jag är kompetent mogen samt har aldrig varit det och tycker jag borde få chansen att få testa att vara det eftersom jag har erfarenheter av staff arbete på grund av att jag spelat fivem rätt så länge nu så jag kan alla commands och hur man ska agera i support ärende och så vidare. Jag borde bli staff eftersom jag är bra på o bemöta nya sp elare och inte är bara ute efter att banna folk utan hjälpa nya icke medlemmar och folk som gör fel det är mitt mål. Så jag kommer alltid lära folk och sedan banan i efterhand ifall jag tycker det är grovt, jag kommer inte vara korrupt bara för vänners skull och jag kommer vara rättvis och opartisk i alla lägen. Jag kan även hantera stress bra och inte utföra saker slarvigt på grund av stress, utan jag tar de på min takt och gör de effektivt

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det är alldeles för många som fuskar samt så är det brister i krim rpn främst på den sociala rpn därför vill jag vara krim ansv och sätta stopp för det, jag tycker att sättet man hanterar icke medlemmar är även fel istället för att lära de så bannar man bara de direkt och det är ett dåligt sätt unive framställs som. Vi borde istället lära de nya spelare för de är helt nya och vet ingneting då ska vi staffs vara där för att introducera de till hur rp fungerar och inte bara banna de direkt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kommer me våra egna tanakr och förslag och hör vad alla har och säga samt komma med nya ideer på hur vi ska konfrontera detta effektivt med hjälp av varandras tankar. Vi sätter några staffs som ska specca folk oftrae som de misstänker till exmepel spela med något form av fusk och sedan granska dessa, jag vet att att detta redan görs men det är alldeles för lite uppmärksamhet som lägg såt det, jag själv har märkt det eftersom jag flera gånger mött på folk som kör med något typ av fusk. Vi borde sätta aktiva helpers som hjälper icke medlemmar och fokuserar mer på det området, samt krim rpn är något som vi måste jobba mycket på för att förändra speciellt gå in med strikta regler och mer återgärder så att spelaren lär sig av sina handlingar. Detta är ju något som inte kommer ta fort utan det är en arbetsprocess man jobbar på.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är inte dryg mot en spelare oavsett vem det än är och ifall den har begått ett regelbrott, man bemöter alltid folk trevligt och hjälper de med det de behöver. Man ska aldrig banna någon bara för man vill det utan du ska ha en bra grund till det. Man ska aldrig lalla och vara korrupt för sina vänners skull eller ta ärenden som man själv är inblandad i. Du ska ge en bra bild till spelaren att du är fullt ut seriös och inte skämtar eller tar din roll på skämt. Man ska inte va stressad för att man inte kan något utan man tar de lugnt och ber om hjälp från andra staffs

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer nog inte rpa då jag kommer tycka det är roligare att göra staff arbete, kommer priotera plugget och sedan när jag inte har plugg kommer jag vara aktiv jätte mycket och det kommer ni själva märka, så aktiviteten är det minsta problemet.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år 2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har det eftersom jag varit Medlemskaps ansvarig men jag har dock aldrig varit helper men jag kan det flesta och det ska inte vara ett problem, men ifall det finns något som jag inte kan så kommer jag lära mig det fort.

Detta är commands som jag lärt mig under tiden jag spelat fivem

/bring (id)
/skin
/nocilp
/dv
/v (Spawnnamn på bilen)
/ban
/svban
/pedmenu
/goto
/revive id
/kick