Inaktuell Skogsturkeen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skogsturkeen

Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? SkogsTurkeen

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag såg att ni sökte medlemskaps ansvariga som kan vara aktiva så jag tänkte att jag ansöker eftersom jag har vart medlemskaps ansvarig innan och är kunnig inom området. Jag valde att säga upp dne då jag inte hade tid men detta var ungefär 2 år sen. jag vill ansöka till meldemskaps ansvarig eftersom jag vill bli en del av MA teamet igen eftersom det var kul när jag var det innan och något som jag gillade att göra var att välkommna nya medlemmar till servern. Det som främst fick mig att ansöka är för att jag ser brister på nya medlemmar som kommer in på servern det är alldeles för låg standard och krav för att bli medlem på Unive. Därför vill jag bli medlemskaps ansvarig för att se ifall folk som jag tar intervju med verkligen kan reglerna och är kompetenta.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är aktiv mogen och har ett trevligt bemötande mot folk, jag kommer bidra med mycket och se till så att folk inte behöver vänta så länge för att få svar på deras ansökan samt att jag srändigt kommer ta muntliga intervjuer så det slipper bli massa taggs i chatten och att folk ständigt frågar när det ska tas intervjuer. jag kommer se till så att folk inte klagar på väntetiden och jag kommer vara där aktivt för att hjälpa de. Jag kommer också hjälpa folk ifall jag ser att en person som tar intervju brister saker som de bör kunna så tar jag den tiden och lär de så det sker förbättringar nästa gång. Därför anser jag att ni bör välja mig eftersom jag kommer vara aktiv samt har erfarenheter sen innan och är alltid trevlig mot folk oavsett. Jag var Medlemskaps Ansvarig förut men valde att säga upp den eftersom jag inte skulle vara så aktiv men nu kommer jag kunna vara det och vet hur allt fungerar

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta andra bra oavsett ifall man haft en dålig dag ska man inte dra ut det på andra. Man ska vara där som Medlemskaps Ansvarig för att hjälpa de och lära de ifall de har frågor samt ifall de brister på vissa av medlemskaps frågorna så ska man givetvis förklara de efter intervjun tycker jag så det sker framsteg till nästa gång, man kan även säga vad personen bör tänka på till nästa gång. Man ska lära de punkt för punkt hur det fungerar att vara medlem samt så ska man säkerhetsställa så de har koll på allting.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att det inte bara är en roll utan att du är en del av servern och dess utveckling du kanske själv blir en del av staff teamet, man ska se mer än att det bara är en roll utan att du också är en del av servern och påverkar den på ett sätt samt att du bör ta vara på rollen eftersom den blev tildelad till digm för att MA teamet har gett sin tillit till dig att du kan vara en bra spelar esom kan bidra med bra rp till servern, man måste se mer på det hela.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska vara mogen, kunna följa instruktioner och regler samt så ska man ha lite erfarenhet av vad rp är. Man behöver inte ha spelat det innan men man kan ju fråga och åtminstone få en upfattning på hur det ska se ut när man är inne och rpar på en server. Man ska kunna vara kreativ och skapa en unik karaktär med olika karaktärsdrag samt så ska man kunna spela för att både parterna ska ha kul.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Kunna vara aktiv och ta ansvaret att man måste lägga mer tid på MA arbete och att man inte kommer kunna rpa lika mycket, jag ska ta ansvaret att sköta mitt område och göra det rätt dvs man ska inte ansöka till MA och vara lat och inte göra sitt jobb korrekt att man till exempel bara ger en person medlem efter 3 frågor under intervju. Jag ska ta ansvaret att jag ska bemöta nya medlemmar till servern och se till att de har kompetensen till att bli bra rpare på servern. Jag får ta ansvaret att framträda servern till nya medlemmar på ett bra sätt så att communityt ser bra ut.

Hur ser din aktivitetet ut? Den är bra jag är aktiv ofta beror på är ute mke också men jag kommer då in på kvällarna ifall jag inte vart hemma men aktiviteten är något som inte kommer drabba mig ifall jag blir MA för att jag kommer kunna vara så aktiv som jag kan.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka