Nekad skoglundmio2002 | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skoglundmio2002

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/skoglund2008061234/

Ditt Hex-ID: 1100001479f2a16

Vad är din discord tagg? fisken2008#4458

Vem var det som bannade dig? Zenvu

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lootning, krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sökte genom en kille som var min kompis jag råkade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så här jag prata i dc med min kompis och sen skulle jag komma och hämta han och han sprang mit i vägen så han dog och jag tänkte bära han men jag använde musen att skrolla och jag trode att jag skrolla ner och sedan track jag enter och sen sökte jag igenom han och jag viste inte hur jag skulle göra så jag trykte lite över allt och då råkade jag ta en hamburgare från han och sedan trak jag esc och sen skulle jag ta han till sukhuset och då vart jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var jag som jorde fel men jag tyker att jag har en rätt bra andledning för att förklara vad det var som hände och jag tyker att jag ska få bli un banad för jag råka söka igenom han och jag tog en hamburgare och jag skulle ge till baka den men han sa att det var ok så då fick jag den det var et mistag som jag gorde och jag vet att man måste vara krim att få söka igenom det vet jag.
men jag råkade och unive är typ det ända spelaet jag kan spela för jag har inga andra och jag tyker det är kul att spela på Unive för det är den bästa sörven och för jag vet inga mer. så att jag hoppas att jag blir godkänt
och så vart jag godkänd av Bosse men jag vart aldrig avbanad så det är därför jag tyker att jag ska bli unbanad :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag låg död så svara jag inte med /me och hans röst laga så jag hörde inte vad jag skulle göra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag ska skrolla med pilarna på tangent bordet i stället från musen och vara förkiktig i menyn och kolla nogran vad jag gör för min kompis han skrek jag kommer dö snart så då fick jag panik och bara börja tryka för att komma utt och då tog jag en burgare men han bryde sig inte om det och sen tog jag han till sjukhuset och då vart jag banad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp det har jag. Jag har lärt mig myket och kommer inte göra om det jag kommer vara försiktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag men jag tyker att jag har gort en rätt så bra överklagan så ja jag för står men det skulle inte vara kul men jag förstår om ni gör det :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka