Accepterad skoglundmio2002 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skoglundmio2002

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/skoglund2008061234/

Ditt Hex-ID: 1100001479f2a16

Vad är din discord tagg? fisken2008#4458

Vem var det som bannade dig? Rawzin

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom bannade mig för att jag va krim utan krim eftersom jag var med i ett krim scenario och jag hjälpde till och att jag c loggade mitt i ett scenario och att jag var otrevlig i support

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis hade precis hackat sen sa jag att vi skulle dra till stan och då var det en person på vägen som vi då kidnappade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt klart mitt fel eftersom jag va med och hjälpte till i ett krim scenario och jag skulle aldrig ställt upp att köra bilen medans han kidnappade en eftersom jag inte är krim men jag vågade inte säga nej för dom satt och tjatade att jag skulle hjälpa till men jag själv visste att det var väldigt dumt jag skulle ha skitigt i dom bara. och sen när vi hade tagit han till ett ställe där vi skulle råna han så kom hans kompis som var polis och var jag så jävla feg och inte orkade med att hamna i fängelset så jag c loggade och sen så gick jag in igen. sen skrev Rawzin då till mig att jag skulle hoppa support och då gjorde jag det. men jag va så otrevlig mot dom och jag fatta inte varför för dom hade ju inte gjort nåt fel det var ju jag som gjorde felet. har tänkt på det i några dagar nu och fattar inte ens varför jag skulle vara så, så omoget!. jag ska aldrig lyssna på grupptryck nå mer

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad många gånger innan men jag slogs med nån på piren och då blev jag bannad för rdm och när jag körde förbi en polis och då för copbait och fearp när jag hade en pistol mot mitt huvud och för powergaming. jag har tagit lärdom från mina tidigare banns eftersom jag rpar mycket bättre efter mina tidigare banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle gått i från situationen när han kidnappade personen och inte lyssna nå mer på vad dom säger men jag gjorde det för jag ville inte känna mig sämre men det skulle ju bara blivit bättre om jag inte lyssnat på dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte vara krim utan krim och inte c logga mitt i ett scenario och va trevligare i support och inte lyssna på grupptryck

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka