Accepterad Skogh23 | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian.

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Användarnamn: Skogh23

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198995911565

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Lukas.#6642

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Kashmir Hermansson heter karaktären han är 25 år han har en fru och ett barn med dom är har separerat för att hon inte tycker om att han är kriminell. han hade en dålig uppväxt hans föräldrar var drack varje dag och tog droger han blev ofta slagen och fick inte så mycket mat han föräldrar hade stora skulder till dom som dom köpte drogerna av men efter ett tag så slutade mamman men hans pappa fortsatt så dom separerade hans pappa blev sedan dödad av gänget men hans mamma betalade alla hennes skulder och lever ett bra liv hans uppväxt är dålig och de sitter i han en idag. Han är impulsiv, Kriminell han är businessman han styr upp till t.ex rån och sånt men de kan före komma att han är med på en del också han blir lätt arg om någon är kaxig mot honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill Bli whitelistad för att jag tycker om rp väldigt mycket kollar på en streamer nästan varje dag och kollar ofta på youtube jag skulle aldrig bryta mot reglerna tycker det är så tråkigt när folk gör det. det förstör hela spelet. jag skulle visa en väldigt stor och seriös rp nivå och kan framföra en hög rp Nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som ja sa jag gillar rp mycket och skulle aldrig göra något som man inte får göra. jag skulle följa reglerna väldigt mycket och skulle aldrig bryta dom.

Hur många timmar har du på FiveM? Har inga timmar alls men har kollat många youtube klipp om just FiveM och kollar en del på twitch

Hur hittade du Multistaden? jag har kollat mycket rp På youtube och till slut så hittade jag denna server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka