Accepterad skjuten_karamell | Medlem ansökning [Vroxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skjuten_karamell

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hubbe

Vad är ditt discord namn? Palmen🌴#9283

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Fralla. björn är född år 1999-02-09. Björn är en redig påg. han kommer från en svensk familj. När han bodde med sin familj så bodde det utanför Malmö. Han hade en väldigt bra uppväxt med lite stök och bra betyg. Han var en påg som ville hålla koll på läget hålla ordning. Han älskar aktier och började tidigt med det. Men han kan lätt bli upprörd. Te.x. när folk parkerar sina bilar huller om buller. Då kan han bli rent förbannad.
När han gick ut grund skolan så började han på ett gymnasium i Malmö. Gick ut gymnasiet med bra betyg och många nya vänner. Efter det så började han satsa mer på aktier. han flyttade hemifrån till trelleborg.
Björn är alltid glad och väldigt driven/framgångsrik. han har stort intresse inom bilar, hans drömbil är mercedes g63. men hans största mål i livet är att börja jobba på Qpark. Och just nu gör han allt för det.
Björn är lite unik då han gillar att ha sin egna stil och bryr sig inte om vad andra tycker!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till serverns rp kommer jag bidra med hög, seriös, mogen, utvecklad och social RP. jag kommer försöka sprida mycket kärlek och glädje och inte spela för makt och pengar.
jag kommer även försöka spela mot motpartens vinst i olika sammanhang och scenarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska göra det kul i scenarios för båda partnerna även fast den ena t.ex.. är kidnappad. T.ex.. om någon skjuter mig och vi säger att jag är SV så revvar jag mig själv för jag inte vill bli av med mina grejer. Så man ska alltid göra det kul för alla.

Hur hittade du Unive? Jag spelade under en period på denna servern väldigt länge.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka