Accepterad skjuten_karamell | Medlem ansökning [Nwllye] [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skjuten_karamell

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hubertus

Vad är ditt discord namn? HUBBE:)#9283

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mario Von Gustafsson. Mario är 22 år gammal och är uppväxt i Ekerö. Han fyller år 9 feburari. Mario hade en bra uppväxt med mycket vänner och lagom med pengar. Hans mamma och pappa lever fortfarande men bor i Marbella då det pensionerade sig där. Mario var aldrig med och gjorde "bus." Ibland var det tillfällen när folk i hans klass smällde raketer och gjorde andra dumheter, men sånt höll Mario borta sig från. Han hade alltid en dröm.... Att bli polis. När Mario var liten sprang alltid runt i polis kepsar och tyckte det var jätte kul att köra "tjuv och polis" och han var alltid Polis.
Mario har alltid varit en väldigt glad person med mycket energi. Men Mario blev tyvärr mobbad under en lång period för sitt namn. Folk brukade säga te.x. akta så han inte slänger ut bananer så ni halkar. Detta slet hårt på Mario men nu vill han visa att han har fått jobb och ska bevisa de vem han egentligen är. Han är väldigt intresserad i kläder och klockor. När han var i tonårs åldern så sprang han alltid runt med dyra plagg. Allt från Moncler jackor till Rolex klockor.
Han har även mycket intresse av bilar. Hans dröm är att få äga en feta bilar som Mercedesar och BMWs och liknande, MEN hans absolut dröm bil är Mercedes AMG c63 coupe.
Mario har nu gått ut hela polis skolan/gymnasiet och pluggat på och ska bli polis.
Det är hans enda mål för tillfället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och mogen RP nivå och speciellt utvecklande.
-----------------------------------------
Utvecklande
När jag säger utvecklande kommer jag försöka var så kreativ som möjligt. Te.x om jag bakar pizza så kommer jag använda ./me och ./sme. Te.x. så kan jag skriava "./me sätter salt och peppar på och liknande.
------------------------------------------
Seriös
Jag kommer inte lalla alls. jag kommer ta medlem rollen på ett ALVARLIGT och SERIÖST sätt.
------------------------------------------
Mogen
Jag kommer vara väldigt mogen inom min rp nivå. Jag kommer inte bete mig som ett litet barn och tro att jag äger hela världen. Jag kommer oxå bete mig väldigt "vuxet" på servern, det är speciellt viktigt när ens karaktär är vuxen så måste man rollspela som den.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man alltid ska göra det kul för motståndaren i ett scenario. Som ett te.x så kommer jag vara Polis och då te.x. på ett rån så om krimen håller en gissla i TH så kanske jag bara skjuter för att JAG vill vinna scenariot och det blir även GROV fear rp.

Hur hittade du Unive? Jag spelade på den innan i ca 1 år men slutade RPa men nu är jag tillbax.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka