Accepterad skjuten_karamell | Medlem ansökning [kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

skjuten_karamell

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hubbe

Vad är ditt discord namn? Palmen#6602

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Khadel. Mohammed är född år 1975-02-09, så han är alltså 48 år gammal. Mohammed föddes 1975 i New Orleans till palestinska föräldrar som flyttade till USA. Mohammeds bror är en skådespelare som heter Alec. Han har ett väldigt stort intresse för musik. Hans föräldrar spelade även lite musik långt innan. När han blev runt 16 års åldern började han jobba på en skivaffär som kunde hjälpa honom. Han började fortsätta med musiken mer och mer, hans föräldrar var väldigt stödande till detta.

Mohammed är en glad kille som älskar att ha kul. Att ha kul, är det bästa han vet.
Hans mål är att han ska kunna börja jobba som en DJ igen. Vilken klubb, vet han inte riktigt. Men det är nästan hans endaste mål. Förutom att ha kul och sprida glädje.
Mohammeds föräldrar lever kvar i USA men Mohammed har fortfarande bra kontakt med dom, han brukar snacka med dom nästan varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till denna servern kommer jag att bidra med en riktigt seriös, hög, mogen, allvarlig RP nivå utan något lallande.
Som jag berättade innan kommer jag också försöka sprida så mycket glädje som möjligt och inget hat.
Jag har RPat väldigt länge så jag kommer verkligen visa med att jag bidrar med dessa bra grejer!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario, means med att man ska inte spela själv för makt och pengar utan man spelar för det är kul och har roliga scenarion. Man gör te.x. inte scenariot tråkigare för att man vill vinna utan man ska göra det kul för båda pertnerna i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på den här servern förut och rpade ca 9 månader på den så jag vet.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Tillbaka