Accepterad skjuten_karamell | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skjuten_karamell

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hubbe

Vad är ditt discord namn? h.u.b.b.e

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bentley Alibaba och är född 1999-02-09. Alltså 25 på om endast några dagar. Bentley har ingen familj just nu då han lämnade de när han blev 18. Bentley är en väldigt unik och gjädje fylld person med många vänner. Bentley hade det hyfsat bra när han växte upp och var godkänd i alla ämnen i skolan. Men förtilfället har han ingen kontakt med sin familj. Bentley har sitt ursprung hemma i skåne. De Bentley gillar som mest är att vara med vänner och ha kul. Bentley blir än idag lite små mobbad för sitt hår men det viktigaste är att han gillar de vilket ha gör.
Bentley är brunett och gillar att vara lite outside the box. Speciellt angående hans klädstil och liknande och har en bestämd stil som han inte vill ändra på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå, social rp, seriös rp och sprida enormt mycket positivitet och kärlek. Jag kommer göra allt som unive kräver för en medlem. Te.x. rapportera folk som gör regebrott eftersom att det är en av skyldigheterna man har som medlem på unive. Men det viktigaste är att man är en förebild till icke medlemmar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela i motpartens vinst menas med att båda ska ha kul i ett scenario. Ett exempel på detta är om jag är polis och följer efter en kriminell och så krashar jag min bil, då ska jag inte powergamea och köra vidare för att jag vill vinna scenariot utan där borde man stanna och rpa på skador. Samma sak om någon är kidnappad eller liknande. Man ska inte hålla på att tömma någon på allt dom har för man vill tjäna pengar utan man borde istället försöka göra scenariot så roligt för båda som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst unives regler extremt många gånger då jag har egentligen varit här sen 2022 mars men sedan har jag kommit och gått men nu har jag hittat rätt igen. Det som jag tror unive ser som hårdast på är c logg då det förstör hela scenarion. Combat logging är när man quitar mitt i ett scenario. En annan regel är sunt förnuft som menas med att man ska tänka logiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet då jag har rpat på denna server totalt i ca ett år men som sagt har jag kommit och gåt.. Så ja, jag har goda erfarenheter inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope! tack för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka