Accepterad skjuten_karamell | Chef-jobb ansökan [Trygghansa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

skjuten_karamell

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa, (chefen har slutat men de står dock it de i unive chef listan)

Vad heter du IRL? Hubertus

Vad heter du på discord? hubertus.p

Hur gammal är du? 13 år gammal och mycket mogen.

Hur länge har du spelat på Unive? Började på unive februari 2022 men sedan så slutade jag rpa helt från och till men nu har jag börjat spela riktigt mycket igen och kommer fortsätta med det. Och har nu varit medlem i ca 2-3 månader tror jag.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Trygghansa har varit väldigt många klagat på att de har varit inaktiva, och de är de största syftet jag ska fokusera på inom att utveckla yrket. Och för att lyckas med detta gäller det att vara på sina anställda att de ska va aktiva. Som te.x. om mjag tar en intervju ska de vara viktigt att man ska hålla koll så de kan vara aktiv på jobbet. Jag ska försöka anställa lojala folk som har tiden för kunna ta tid och ha tålamod för att jobba på trygghansa. Jag är även en människa som vågar att säga till om jag tycker något är fel men gillar även domkrati så att så många som möjligt trivs på jobbet, vilket jag tycker är en av de viktigaste grejerna. Jag kommer även jobba konstant och driva jobbet frammåt, och om vi har några problem så kan jag se till att de löser sig. Eftersom jag är erfaren på trygghansa redan så har jag ju erfarenheter om hur man löser saker. mina framtida planer är att vi ska försöka gå frammåt hela tiden, sedan hade de även kunnat vara bra med sammarbeten, och en viktig sak när man gör sammarbeten är att man inte får ge förmycket fördelar och rabbater då firman kanske ej tjänar på det, men man ska försöka hitta den rätta jobbet. Jag tror även att man lär ut gör en stor fördel till de som är nya, te.x. om de inte riktigt vet hur man ska bete sig framför en kund så kan man lära ut dem för att kunderna ska känna sig så trygga och välkommnande som möjligt. Så en liten kort sammanfattning på vad jag tror kommer driva jobbet fram är: Aktiva anställda, trevliga anställda, inte låta anställda bara vara anställda utan att arbeta något för de ska förtjäna deras lön. Jag har även en hög RP nivå som är väldigt viktigt när man är chef eftersom man har ett stort ansvar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som jag berättade innan har jag erfarenheter då jag nu är erfaren på trygghansa. Jag vet ej exakt vad jag hade sålt för men på 24h sa min chef att jag nästan hade försäkrat för 1 miljon kr. Jag vet alla menyer inom jobbet och även hur man håller koll på ekonomin och jobbpanelen. Har även jobbat på massa andra jobb inom Unive där jag te.x. var bilhandlare och jag har även väldigt hög och mogen RP nivå som jag nämde innan.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara väldigt aktiv på trygghansa. På unive brukar jag vara inne flera timmar om dagen, (speciellt på sommarlovet). På jobbet kan jag vara inne upp mot 4 timmar om dagen och på unive upp mot 7 timmar. Så med det sagt väldigt mycket.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope.

Har du läst våra Regler? Ajjemän.

Tillbaka