Nekad Skjsuss | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skjsuss

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198162498781

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Jonsson

Vad är ditt discord namn? Skjsuss#3743

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär går vid namn Filip Andersson som är 20 år gammal uppväxt i ett fattigt hushåll med sin mamma då hans pappa lämnade han när han föddes. Pengar fanns det inte mycket av så Filip började sälja gräs som ung för att få pengar till mat så han och sin mamma hade mat på bordet, på grund av detta hade han mycket problem i skolan och kom ofta i slagsmål och det ledde till att han blev placerad HVB hem och fick spendera 1 år där. Han har mycket respekt för vänner och familj och tar inte skit från andra som vill han eller sin familj eller vänner något illa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Hålt på med RP innan i from av DnD och andra typer av Rollspel och med den erfarenheten är jag en bra spelare till eran server då jag lever mig in i min karaktär och går all in i min karaktär och håller masken och bryter den inte lätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Verkar som en väldigt bra svensk server med en aktiv player base och trevliga mäniskor

Hur hittade du Unive? Genom Fivem där jag letade efter bra svenska serverar och hittade då Unvie som hade många aktiva spelar och fick intresset där direkt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och möta på andra trevliga spelare som man kan bygga gemenskaper med och som också vill rolspela lika mycket som jag och ge det allt dom har.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha roligt och spela under lång tid där jag kan träffa andra trevliga människor som jag kan ha roligt med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka