Nekad Skizoswe | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skizoswe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? skizothc

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Omar Hassan och är uppväxt i ett svårt och jobbigt klimat då hans mamma var alcholist och hans pappa dog pga att han var gäng kriminell. Men Omar tog sig igenom det och var ute mycket om dagarna med vänner. När Omar var runt 13 år gammal så blev han och hans mamma av med sin lägenhet och bodde på gatan. Under tiden Omar bodde på gatan så började han sälja narkotika vilket gjorde att han fick många fiender. När Omar fyllt 16 så blev han kniv huggen och då blev det som att Omar vaknade till och han slutade sälja narkotika. Men han hade fof fiender så han valde att flytta. Nu bor Omar i staden Unive och han vill försöka bygga ett nytt liv. Omar är mycket bil intresserad men han är också ganska intresserad i vapen vilket gör att han ibland vill gå tillbaka till dem gamla vanorna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig rp. Jag är inte en 100k skjutare men jag vill fortfarande vara kriminell och är ganska intresserad i en bra mafia rp. Jag kan och kommer bidra med bra rp till servern. Jag hade velat göra ett gäng med bra krim rp och bidra till den kriminella rpn men också till den vanliga whitelist rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska rpa för att alla personerna som är med i scenariot ska få ett bra och välutvecklat scenario men det ska såklart också vara roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst serverns regler.... Rdm: rdm står för random death match vilket betyder att man dödar någon utan ett bakom liggande scenario...... Suntförnuft: det betyder att man ska ha realisktiskt och rimligt tänkande medans man rpar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenheter inom rp så jag har ca 2000 timmar på fivem. Jag har också ägt många servers så jag har koll på reglerna som finns på servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det skulle jag inte säga :)

Nekad. Utveckla din karaktär lite mer. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka