Nekad Skizoswe | Medlem ansökning (BERRA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skizoswe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Skizo THC#2796

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2008

Berätta om din karaktär. Omar hade alltid haft en passion för matlagning och han älskade att experimentera med nya smaker och rätter i köket. Efter att ha tagit kurser i matlagning och matvetenskap insåg han att han ville fördjupa sin kunskap och utmana sig själv ytterligare.
Omar bestämde sig för att flytta till staden Unive, som var känd för sin livliga matkultur och sin mångfaldiga matmarknad. Han visste att han skulle ha tillgång till högkvalitativa råvaror och möjligheter att lära av erfarna kockar och matexperter.
När Omar först anlände till Unive var han överväldigad av allt som staden hade att erbjuda. Han besökte olika matmarknader och provade på olika lokala delikatesser. Han utforskade också stadens restauranger och bagerier, där han studerade olika tekniker för att skapa olika rätter och bakverk.
Omar sökte också efter möjligheter att förbättra sina egna matlagningsfärdigheter och tekniker. Han anmälde sig till olika matlagningskurser och workshops som hölls av kända kockar och matexperter. Omar lärde sig att arbeta med olika kryddor och smaker, att hantera olika köksredskap och att laga olika typer av mat från hela världen.
Genom sitt intresse för matlagning blev Omar också en del av stadens matkultur. Han gick med i en matklubb där han träffade andra matentusiaster och experimenterade med nya rätter. Han deltog också i matfestivaler och matmässor, där han fick visa upp sina egna kreativa rätter.
Omar trivdes verkligen i Unive och kände att han hade hittat sin plats i världen. Hans passion för matlagning hade inte bara gett honom en möjlighet att lära sig och utmana sig själv, utan också möjlighet att träffa nya människor och vara en del av en kreativ och livlig gemenskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med väldigt bra och hög rp och jag kommer alltid rp inom alla regler och att aldrig försöka göra något misstag då jag vill kunna utveckla min rp så mycket som jag kan och tillslut kanske bli kriminell, långvariga och bra scenarion med polisen samt skaffa ett laglig jobb på unive och försöka bygga upp ett community med vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo det innebär att om man t.ex gör ett scenario med polisen så ska man göra det kul för båda parterna och inte bara för dig och sticka därifrån i 400 så kan man göra scernario större och göra ett roligt scenario och långvarit scenario för båda. Och det tänker jag inte göra för att mitt mål här på unive är att ha en bra rp och då ska man göra långvariga scernarion samt bra.

Hur hittade du Unive? Har rpat länge här för länge sen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka