Nekad Skizo | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skizo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198358399723/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Skizo#7389

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Omar Hassan och kommer från en fattig familj där hans mamma dog när han bara var runt 3 år och hans pappa varit alcholist sedan dess. ända sedan första dagen i skolan har han varit mobbad för hans billaga och trasig kläder samt att hans pappa var alcholist. men han tänkte alltid på hämnd. när han precis hade börjat i högstadiet (7an) så tog han med sig en tändare till skolan. och när halva skoldagen hade gått så valde han att fråga om han fick gå på toan också gick han ner till han som mobbat Omar senare tände han på saker så låg innut i skåpen (pga att det ej var ett lås på hans skåp). men han blev aldrig på kommen men han hade lite ångest för han eldade ner hela skolan och 3 personer dog i branden. några år senare när han gick ur nian så valde han att flytta så han flyttade till usa också bodde han och pluggade där tills han var 18 då han valde att flytta hem igen. nu är han 34 år och valde att flytta tillbaka till staden Unive där han har testat bot innan och han gillade det och han vill starta en nytt liv :).

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlem på ortenwave för att jag har en bra rp nivå och rpat på denna servern sedan multistaden tills att jag blev bannad för att jag gjorde någonting riktigt dumt som jag ongrar med hela mitt hjärta då jag var krim osv. men gjort är gjort och jag är mycket glad över denna andra chans. jag har en bra rp nivå och tar detta på en bra nivå så jag tycker att jag hade kunnat varit en bra medlem på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bidra med är bra scenarion och en bra rp nivå men samt att hjälpa nya folk med saker tex wl altså i discord och inte ingame. jag hade tagit detta väldigt seriöst men samnt haft några skratt under vägen :).

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? detta betyder tex att man inte ska RPa bara för att vinna allting och att man inte bara ska tänka på sig själv i scenarion utan att man samt ska tänka på att alla andra har det kul och har en rolig stund på servern:)

Hur hittade du Unive? jag hittade den när den hette multistaden. hittade den i server listan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka