Nekad Skizo | Medlem ansökning [Kevin1x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skizo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? skizo_nya

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Omar Hassan och har haft ett lite jobbigt liv då båda Omars föräldrar var både narkomaner och alkoholister. Omar är i nuläget 24 år gammal och arbetslös. Omar vill skaffa jobb men det är lite svårt för han då han inte har medborgarskap i staden Unive. Omar har mycket intressen inom bilar och samt polisen. Omars dröm är att bli en polis men han vill också ha en snabb och fin bil som han kan glida runt i. Omar vart mobbad som liten då han aldrig hade rena eller dyra kläder som dem andra barnen, Detta gjorde så att Omar verkligen inte gillar mobbare eller taskiga personer, Detta är en ganska stor det till att han vill bli polis. När Omar var yngre så dog också hans pappa vilket gjorde att han testade bruka narkotika men polisen tog han så han har narkotika brott på sitt register men det kommer inte hindra Omar från att göra sin dröm att bli polis till värklige het.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en stabil bra och social rp då jag själv strävar efter bra och sociala scenarion, Jag kommer också gå in i support om jag ser att någon på server begår ett av Unives regel brott. Jag har alltid gillat rp och gillar inte folk som inte kan rpa då jag inte tycker att man borde köra fivem om allt man vill göra är att skjuta. Jag kommer också försöka att göra så att Unive når sin potential.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att man själv ska ha roligt i det scenariot man är i utan att båda parterna ska få en rolig stund och kanske dela ett skratt här och där. Man ska alltid spela för att alla ska ha roligt och inte bara för att en själv ska få en rolig stund under sitt rpande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Sunt förnuft vilket är den viktigaste regeln, Sunt förnuft innebär att man ska tänka innan man gör tex. Hade jag gjort det här irl och hade man inte det ska man inte göra det häller. Rdm Random death match vilket innebär att man tar någons liv utan ett bakom liggande scenario. Powegaming: att man inte rpar skador, Tex att man flyger från ett berg och inte får ett dugg ont.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenhet inom rollspel då jag oftast spelat på seriösa servers. Har också spelat på lall servers men det var inte under en lång tid. Spelade också på unive förut har spelat här många gånger men kommer alltid tillbaka efter jag lämnat :).

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inget som är relevant, Kan säga att jag har adhd. Men det är nog inte så viktigt. ;) har dock ändå väldigt bra tålamod och kan sköta mig när det gäller saker jag tycker är roliga som tex rp :).

Menade att man skulle rpa skador blev lite fel där

Nekad. Annonserar en annan server.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka