Accepterad Skizo | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skizo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198358399723/

Ditt Hex-ID: 110000117bb0aeb

Vad är din discord tagg? Skizo#7389

Vem var det som bannade dig? jag vet inte det är en klacksko ban och på discorden är det en perma ban

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: krillexd) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök unive.se/bannad /this user is banned from this guilt.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var dum nog att dupa för runt ett år sedan det var dumt av mig och jag fattar att ni ville att jag skulle vara bannad. men alla förtjänar en andra chans och jag hoppas att ni är villig att ge mig denna möglighet. På discorden så vet jag inte varför jag är bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag vaknade upp en dag och skulle gå in på ortenwave och då såg jag att jag var bannad. och på discorden så blev jag det någon månad efter från ingen stanns.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att discord bannen var felaktig för att jag inte vet varför jag blev bannad. men den på fivem var mitt fel ajg var rättså ny till rp och mina vänner sa att man kunde få dubbelt av allt så jag gjorde det dumt nog.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tillmästadels blivit bannad när jag var ny och inte kunde rollspela men samt dåliga krim rp scenarion som hände när jag var krim på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat varit smartare och inte gjort de mina fördetta vänner sa men det var mitt fel att jag gjorde det. vilket var ett misstag jag saknar unive med hela mitt hjärta och hippas jag får en andra chans. :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte göra något som man inte kan göra i verkligheten. och rpa på min maximali nivå :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag :)

Du får en sista chans eftersom det nu gått ett tag, men gör du detta igen kommer du aldrig mer komma hit igen.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka