Nekad skitzygamer | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skitzygamer

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Walter

Vad är ditt discord namn? Skitzy

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Eik Andersson, 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, kalkylerad, kall

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden på Eik är att han hade en väldig tuff bakgrund med sin mamma som var råg beroende. Hans pappa drog när han var 6 år gammal. Han hade problem i skola. Mina framtidsplaner för honom är att han ska bli en gängledare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra inlevningsful RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ska försöka att få båda parterna i ett scenario att vinna/få ut någon från detta scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du får inte döda utan anledning, använd sunt förnuft, du får inte komma ihåg vad som hände i ett tidigare scinario om du har avlidit.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag går fortfarande i skolan så jag har inte särskilt mycket tid att spela förutom på helgerna, men när jag hat tid så kommer jag att vara en rolig "asset" i communityt

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad
Anledning
: För lite i logs, vi vill gärna att du rollspelar på servern så vi staffs får perspektiv hur du rollspelar.
Du är välkommen att ansöka igen efter några dagar när du rollspelat.
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka