Accepterad Skittles | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pappatryckarn

Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bogjevel/

Ditt Hex-ID: 11000013c3e5995

Vad är din discord tagg? pappatryckarn

Vem var det som bannade dig? tydligen så är jag bannad i logsen men är inte bannad ig för kan vara inne på servern

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej har inte varit inne på servern på nästan över ett år skulle jag säga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte har ju inte varit inne så tycker att det är konstigt att jag fått en permanent avstäning som jag inte ens själv vet någoting om

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja antar att den är felaktig eftersom jag inte varit inne på servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad när jag har varit ny till servern och har lärt mig av dessa bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte för jag vet ju inget om bannen själv.Jag tycker att jag förtjänar en ny chans på unive ändå även om de finns nån anledning som jag inte vet om eftersom jag ej varit inne på servern på lång tid ocj jag tror jag har under 10 bans sedan jag började på servern 2021

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kan inte lära mig något eftersom jag inte fått någon anledning men från mina förra har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamänsan

Senast ändrad:
kan spela på servern men har tydligen en ban i loggsen som gör att jag inte kan bli medlem
ville tilläga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka