Accepterad skistarpro | Ban Överklagan [Hassan321]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skistarpro

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085288564/

Ditt Hex-ID: steam:1100001430e7c74

Vad är din discord tagg? skistarpro

Vem var det som bannade dig? Hassan321

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-01 212424.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag testade hans polisbil där han gav mig ett god kännande till att få test köra den. kanske testade den lite länge eller annat skäl.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde hans polisbil fram och till baka längst med cayo pericos flygplats bana Efter ett tag så kom en annan polisbil och sa att jag skulle lämna tillbaka bilen vilket jag gjorde. Sedan blev jag bannade kort efter att ha lämnat tillbaka polisbilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag och polisen gjorde fel i situationen, det var så att det fanns ett missförstånd eller en gråzon i reglerna. Jag menar att polisen godkände att jag fick köra polisfordonet, men att jag sedan använde det längre än vad som var rimligt eller tillåtet enligt Unives regler.

Från min sida var felet kanske att jag inte klargjorde exakt hur länge jag fick köra bilen eller att jag överskred en oskriven gräns för vad som är acceptabelt inom RP. Jag vet att Unive har strikta regler kring polisfordon kan det vara så att även ett muntligt godkännande från en enskild spelare inte räcker för att rättfärdiga användningen.

Samtidigt kan det ha varit ett misstag från polisens sida att låta mig köra bilen, särskilt om det bryter mot serverns riktlinjer. Det kan ha skapat en situation där staff såg det som ett regelbrott oavsett om jag fick tillåtelse eller inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte skulle testat polis bilen från första början även om jag fick ett godkännande av polisen eller tänkt på annat sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man bör inte testa polis bilar bara för att man själv inte har en bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag för står det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka