Nekad Skirt | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skirt

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Babblarna

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janne Eriksson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? tourettes lite smått galen Jobbig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: adopterad lite skadad för växte upp utan pappa. Framtidsplaner: va med i ett gäng så han känner sig att folk gillar han och han har det stödet han behöver

Vad kan du bidra med till serverns RP? En sjukt rolig karaktär Och följa reglerna bestämt. hjärlpa andra medborgare om de är skadade och inte bara skita i de som visa andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för båda partierna och inte bara för sig själv så att man inte kan bara vinna som karaktär menas ifall jag träffar en person och ett scenario utvecklas så kan andra personen vinna på det inte bara en själv alltid

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? råkade sno en securitas bil men snabbt lärde mig de får man inte göra av andra så gör inte om mig efter det läste jag reglerna=)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm nlr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vill verkligen bryta mig igenom gta rp världen

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Inte svarat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka