Nekad Skirt | Beslut Överklagan [Svante]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skrrrt

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Ditt discord namn: Skrrrt

Ditt Hex-ID: 11000014c5dce47

Vad för typ av beslut gäller det? Blev P bannad och fick alla roller indragna.

Vem/vilka tog beslutet? .Svante

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet ej då jag blev bannad för att stasha vapen so polis fast jag ej gjort det.

Hur är beslutet felaktigt? Då .Svante bad mig komma support klockan 15:03 igår och jag ej märkte det för jag var på lektion så kan han säkert trott att jag undviker support. Och att jag stashar vapen som polis är absurt då jag hade i jobb panelen rollen som HR och när man har den rollen så hamnar saker man beslag tar i en inventory och inte i beslaget. Så vi hade ett scenario på humenlabs där vi då arrestera alla gärnings männen och efter som jag va med i scenariot som polis så kunde jag inte dra där ifrån så jag började konfiskera deras vapen och satte lappar på dem och eftersom jag hade fullt i mitt inventory så la jag dem i min väska. Sedan efter scenariot bad Giovanni Rossi om förstärkning då Jesper KonnyT hade kidnappat en kollega på vattnet och då jag var båtförare tänkte jag bara på att hjälpa och detta scenariot på gick väldigt länge så när vi vart klara med det behövde jag gå o lägga mig sen dagen efter så blev jag bannad och fick alla mina roller indragna.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://docs.google.com/document/d/1Kpx4TaE6oZwBj5FF72ZQbeFd6Fe-TvIvB0RLqeJWN1k/edit?usp=sharing där i ligger alla bevis för jag kunde inte lägga in dem här samt lite klipps från scenariot.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka